jump to navigation

kereta turun harga? March 28, 2006

Posted by Dimenxion in Karutan.
trackback
kecoh sekarang pasal harga kereta dah turun. pagi tadik keluar surat khabar kata byk syarikat kereta besar yang turun harga sehingga pengurangan Rm20,000 – RM40,000. byk tuh.. tapi tu kereta besar la…

tapi dalam situasi aku.. takda la berguna sangat. lagipun mmg aku dah ada keta (walaupun aku nak pakai waja atau honda city tapi tak dapek) harga minyak tetap tinggi walau harga keta turun. apa bezanya. orang beli keta tetap pakai petrol. aku terasa macam nih agenda kerajaan je.. hahahahaha…

sekali pandang mmg nampak agak menguntungkan pembeli.. tapi dua kali pandang nampak macam menguntungkan pihak lain pulak.. ye la kan.. pepaham je la…

kalau dulu aku naik motor datang opis, RM5 bule pakai 3 kali pergi, 2 kali balik. tapi sekarang RM6 utk 2 kali pergi, 2 kali balik. umang ai… mendadak tul. memang terasa la perbezaan dia yang teramat la ketara nya.

apa apa jelah….

Advertisements

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: