jump to navigation

yet another saturday.. April 8, 2006

Posted by Dimenxion in Karutan.
trackback

hoh…
sekali lagi sabtu menjengah. minggu nih memang rileks… takda apa apa hal nak dikejar. kalau minggu minggu sebelum nih selalu aku lepak kampung setiap minggu. dah macam aku gi kl je balik lipis. yela kan… dah aku gi kl tuh aku rasa macam aku gi subang jaya je dari s. alam… hahaha…

semua buat muka blur bila aku kata aku dok s. alam… semua kata jauh.. yela jauh, abihtu dah namanya keje. dah lebih 2 tahun dah… tak silap aku 2 tahun 9 bulan aku berulang s. alam – kuala lumpur. tetiap hari isnin – jumaat. tgk jem pun aku dah nak muntah dah.

lepas nih InsyaAllah aku mungkin dah tak perlu ulang alik s. alam – kl. lepas nih mungkin ulang alik s.alam – kelana jaya pulak atau mungkin s. alam – xxx (lokasi masih dirahsiakan). sebab bulan depan aku akan bertukar kerja. alhamdulillah. murah rezeki…

surat resign masih belum buat.. adeh.. Isnin aku nak kasi…

Advertisements

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: