jump to navigation

calar weeiiii calar…. kurang ajar betul la…! April 17, 2006

Posted by Dimenxion in Karutan.
trackback

hari sabtu.. pagi aku yang ceria telah di spoilkan oleh taktau sapa. makhluk tersebut telah mencalarkan kereta aku..!! arghh… bengangnya!! calar teruk.. dari permulaan pintu belakang, sampai la ke lampu belakang… warghh!! bengang betul aku.

nak polish mmg tak boleh. pasal cat dia dah tertanggal. nampak kesan putih. memang aku bengang sesangat. memang kurang ajar. ada saja makhluk yang dengki.




adus… camne nih. sesapa yang tau kalau ada polish power gaban bleh ilang kan parut kereta aku nih, tolong inform aku ASAP. sakit jiwa aku nengoknya…

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

