jump to navigation

Badrol turn 24! May 2, 2006

Posted by Dimenxion in Karutan.
trackback

dah 24 dah pun umo aku. 29hb arituh. terima kasih kepada mereka yang telah beri ucapan, dan ada juga yang berikan kad. terima kasih.

jadi… aku terfikir jugak. apa yang telah aku capai bila dah berumur 24 tahun nih… takda la terlalu hebat sangat. rasanya bole la tahan pencapaian dengan perjalanan yang bleh dikatakan bengkang bengkok…

misi ke 5 tahun lepas masih belum dapat diselesaikan. hehehe… sapa yang tau tuh jgn gatalkan jari anda taip kat sini.. hahahah. tah bila misi ke 5 tuh aku nak selesai pun aku taktau. masih cuba menyelesaikan misi yang agak misteri itu… kekekeke….

Comments»

1. cheda - July 17, 2006

ko baru 24 ek sha… aku kompius.. huhuhhu

2. Dimenxion - July 17, 2006

uit.. abih tuh ko ingat bape… 😉


Leave a Reply

