jump to navigation

pukul 3 pagi…. July 17, 2006

Posted by Dimenxion in Karutan.
trackback

pukul 3 pagi. lengang aje kat sini. call pun takda. rasa ngantuk pun ada nih. dicampur dengan keadaan sejuk dan lapar. pergh… takkan nak ngadap megi kot. bule ilang rambut aku yang macho nih.

banyak pulak tarikh aku nak kene ingat, banyak jugak aktivitinya. 21,22,23 julai yang paling dekat. sebaris tarikhnya. tapi taktau mana satu yang kene confirm. aiyak… nasib baik aku night shift, dapat la cuti sabtu, ahad setiap 2 minggu. kalu tak berterabur la cuti aku. huhuhu… nak dating pun senang. eh silap.. dating-soon-to-be. kehkehkehkeh…

hari jumaat minggu lepas. azhan mai umah. lama betul budak nih tak datang kl. 3 tahun duk lepak dekat tanah tumpah darah. lepak dan tido umah aku. borak borak cerita lama. cerita baru. cerita masa depan. ada projek skit dgn dia lepas diska diskas skit. harapnya berjaya.

tu je la.. aku taktau apa mau cerita daaa..

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: