jump to navigation

hikayat seluar nan satu February 15, 2007

Posted by Dimenxion in Karutan.
trackback

semalam aku nak gi gym. pas maghrib aku terus pegi. dah sampai gym, siap borak ngan gym trainer jap. aku terus la gi locker. bukak locker, keluar kan kasut, stokin, baju, aik… mana seluar. ahhhh sudah, aku tertinggal seluar. takkan aku nak pakai seluar slack ni. aku godek godek jugak dalam beg gym tuh… segala poket aku bukak.. ahh… takda.. panas hati aku. sapa pulak keluarkan seluar aku dari beg nih… kesudahannya. aku masukkan balik semua, aku terus turun balik… tensen btul aku, mana pegi la seluar aku tuh. dah sampai umah aku carik lagik sekali sampai la ke pagi nih.. tak jumpa jumpa. alamatnya petang nih aku kene beli selai seluar la jawabnya.. arghhh… mana ngko pegi haaa seluar…

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

