jump to navigation

kerja February 16, 2007

Posted by Dimenxion in Karutan.
trackback

diam tak diam… dah 9 bulan aku keje kat sini. lagi 3 bulan kontrak habis. ada jugak aku apply tempat lain. kat sini rasa macam ok la jugak, since aku ada progress naik dan naik. kalau stay aje memang aku bosan gila la…

alhamdulillah kat sini banyak jugak yang aku dapat yang susah jugak nak dapat tempat dulu. dan kedudukan aku kat sini agak dynamic. bukan turun naik, tapi naik skit dan skit, berbanding dgn yang lagi lama dari aku… stay kat situ je.

aku masih jugak cari tmpt lain, just in case… aku kata just in case. kalau dapat keje dekat tmpt merool tuh baguih gak. dekat je ngan opis sekarang. tapi merool kedekut aaahh… promote la nama aku sket.. hape arhhhh…..

besok keje… tapi.. ahad aku tak keje. orang ********** je keje hari ahad.. hahahahha

Comments»

1. cikin - February 22, 2007

cayalah dude!.. larat ko keje shift camtu ekk…

2. Dimenxion - February 24, 2007

dah 2 bulan aku tak shift dah. dah naik skit… kekekekeke….

3. z!L@ - February 26, 2007

oo..mirul tak tolong ek..
cian dia..
sekeh je kepada dia tu..hik hik hik..

kensalam kat merool yer..

4. Dimenxion - March 1, 2007

kensalam kat merool? oh tidakkk… tidak… haha…

5. Moja - March 6, 2007

hahahahaha…..nak aku promote eh en. bad? bley²….ko sediakan aje pengerasnye, ayam golek seekor.

note: ala bad, mentang² la dah ada kenalan baru…..


Leave a Reply

