jump to navigation

My Room February 4, 2008

Posted by Dimenxion in Karutan.
trackback

Aku dah melakukan transformasi kepada bilik aku yang dulunya macam sangkar burung. Jedi dgn Fizi tau la bilik aku camne. well… skang dah lain, setelah aku melakukan reformasi kepada bilikku, ianya telah berubah wajah

Ianya juga bersempena aku nak menyambung kembali sekolahku. Alhamdulillah.. dah 100% siap semuanya.

__________________________________________

 

kos utk mende mende nih kalau aku kira balik.. adehs.. banyak tuh….. sampai ke Ikea aku shopping.. hahahaha

Comments»

1. jedi - February 28, 2008

mmg beza giler babeng aaa.. habuk semua tarak..
bangkai tikus pun dh buang.. (penipuan semata², xde bangkai tikus pun) wah wah wah.. pimp your room laa.. muehehehe.. anjakan paradigma sungguh!!

2. cikin - April 15, 2008

ala..persal xde gambo sebelum transformasi?


Leave a Reply

