jump to navigation

Saman!? WTF??!! February 6, 2008

Posted by Dimenxion in Internet, Karutan.
Tags: ,
trackback

Petang nih kesabaran aku telah dicabar. Roadtax aku dah sampai ajalnya hari nih. disebabkan hari nih hari akhir sebelum cuti CNY, aku cepat cepat nak renew, semua insuran dah siap semalam, Eonbank gi renew. Yang buat aku panas hati, roadtax aku tu takleh renew pasal dikatakan ada saman. aku dah start terbakar, yang aku tau ada satu saman je.. tuh pun baru sampai 2 hari lepas, bila masa aku nak bayar. tapi diorang kata ada 2! mana datang lagik satu? dari pungkoq orang JPJ? Polis Trafik?

Yang membuatkan aku lebih terbakar, orang eonbank nih. dah tau takleh renew sebab saman, telefon la cust ko. yang nih ko biar je. bodoh nak mampos. aku tgh terbakar membara dah nih. aku nih dahla nak kene pegi penang. roadtax plak takleh renew. sapa yang tak membara.

Dgn hati yang membara, aku login jpj.gov.my nak tgk apa bende yang diblacklist lagik satu tuh. tapi aku semakin terbakar hangus bila query data. keluar error database tgh update. aku try setengah jam dah nih. update kepala hotak engkorang.

 ___________________________________________

Sampai la nih masih lagik error yang sama. arghhhhhhhhhhhh…..!! terbakar hangus dah aku nih…..

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

